You're currently astray in Le Romance's zone.| Dashboard | +Follow

Heart To You


Hari ni Amin geram gilerr ngan kawan Amin nih!Heh,suke cari gadoh dengan orang.Aku tak suka dohh orang yang cari pasal dengan aku ni!Dia ambik kechain yang Anis kasi kat aku tu -.- Perasan tak post Amin hari ni ?Heart To You kan?Hahahhaha /stop loughing\Sebenarnya ayat yang ade kat keychain tu.Dulu,Wan kasi Anis kechain tuh.Lepas tu,dia kasi Amin.Actually,dia suruh Amin buang /bakar\ tapi Amin tak sanggup dooo....kenangan dari WD tuhh!Hehehehe.Okay,back to the story.Amin geram betol dengan kawan Amin tu sebab die curik kechain tuh!Hiiiishhh,geramnyeeeee!Nak je aku tibaii-tibaii!Luckly,mood Amin tengah baik.Petang tuh,Jazman ade bunuh cicak.Entah dapat dari mana,Amin tak tau-,-Lepas die bunuh,dia bungkus dengan kertas.Then,main pass-pass kat korang lain,sampai Amin kata surat dari Anis.Ingat aku budus sangat.Amin dengarlahhhh...Bila Amin buka je,Amin pretending scared dengan cicak tuh/purapura terkejut\Heheheh.Korang kene tipooooo!Padan muka!

*Anis,jaga spek tu elok-elok yea?Jangan calarkan tau?Sebenarnye tu spek yang tak ori.Spek yang ori kat rumah.Nanti aku belikan.Aku belanja.Tapi yang tak ory kay?Mahal dooee kalu yang ory-.-Bye!


Image and video hosting by TinyPic

No comments:

Post a Comment