You're currently astray in Le Romance's zone.| Dashboard | +Follow

Annoying now


Hello bloggie! Hari ni amin ade mood nak update blog.Hihihihi.Semalam kan Amin merajuk dengan kawan Amin.Saya da tak tahan dengan BAU yang saya hidu nie!-.-Swear doee,aku tak tahan!Bau badan kau bau bacin!Memang masa tu aku cakap macam nie :

"Heeee,bau bacin doe!"

Pastu die yang marah aku.Sah memang die terasa!Dah lah tak mengaku pulak tuh!/bengang je\Lepas die marah,ade orang cover die pulaaak-,-Hehh,kawan sebelah die.Die kate aku tak biase bau macam nie!Memang aku tak biase bau tu sebab bau tu bukan sodap ponnn!Kawan sebelah kau tu tak bau ker?Bapak sengalnye!Aku kat belakang pon bau!Bau tungkiiiek!Okay, sampai sini saje entry Amin.Amin dah luah kan semuanye.Lantaklah kalau kau bace.Aku tak kesah langsung!Kay,Bai :D

Siapa mereka?
* Klik link di atas dan berikan password."Enter the decryption key:" is mean korang kene kasi kate laluan.Kalau nak tanye Amin sendiri.Yang bau haprak tu nama sebelah kanan kay!

Image and video hosting by TinyPic

No comments:

Post a Comment