You're currently astray in Le Romance's zone.| Dashboard | +Follow

I Have To Say



Okay,i'm going to tell you a secret.But you have to keeps this secret kay?Ye,aku tahu aku pernah suka kan kau .I tryied to forget you,but i can't!/betul ke grammar aku?\Tapi aku lupakan kau buat seketika.Aku anggap kau macam bestfriend je.Tapi sekarang aku dah mula nak cemburu dengan kauu.Aku tak tahu kenapa.Bila aku pikir betul-betul,aku sedar yang aku masih ada hati ngan kau.Betul kata kawan kau tuh.

"Just admit that you stiill love her Amin."
                                                           -Fathima-

Okay,aku mengaku dalam diary online aku nih.Cakap Fathima memang betul.Aku memang ada hati dengan kau.Tapi kau tak akan pilih aku.Aku rasa aku akan jadi pilihan terakhir die kooottt./perasan\Ingat, i'll always beside you.I love you ,Peah!
Image and video hosting by TinyPic

No comments:

Post a Comment