You're currently astray in Le Romance's zone.| Dashboard | +Follow

You're my music.


Hollaa!Korang dah dengar lagu baru kat blog Amin?Tajuk lagu tu mesti korang sudah tahu an,an,an?Kalau tak tau meh dekatde, "Disaat Aku Mencintaimu" :D Tengok tajuk ponn dah tau lagu cintan cintan kann?Actually,lagu tu for someone.Teke teke siapa die?Malass nak bagitau.Dalam lirik tu Amin paling touching dengan ayat nih :
"Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta"

 Cehh,jiwang jugak aku ni kan? /Hakkkk,puiih!\Lirik tuh memang menyentuh hati doee.lirik tuh mengharapkan seseorang.Samolah den seh.Kay,Amin dah taknak tulis panjangpanjang naik muak orang bace.Bye :)

 // Amin Hakimie

No comments:

Post a Comment