You're currently astray in Le Romance's zone.| Dashboard | +Follow

I know who am i.


Huaaaaaahhhhhhh!I'm so sad babe!Aku sedih,sedih,sedih,sedih nii.Kau ape tau?Kau pernah rasa?Ape yang aku rasa?Hah!Tak tau kan?Diam diam jerrh,bengonnngggg-.-Dari dulu hingga sekarang,dah lima bulan daaaa.Penat doee nak kejar kau.Kau tau ape?Kau tu cantik.Aku?Dengan hingus melelehh,baju comot dengan hingus.Sebab tu kau tak nak aku kan?Aku dah cukup sabar dengan kau PEREMPUAN.Dulu,memang aku benci dengan WD tuh.Mungkin aku akan berpakat dengan dia nak hancurkan kauu.Hahahahahahahahah/gelak setan\Ei eih,tak sangka aku sekejam tu bro!Okay bye!I have no moody now-.-
" Wait for the boy who would do anything to be your everything. "
                                                                                      -Juliet-
Image and video hosting by TinyPic

No comments:

Post a Comment