You're currently astray in Le Romance's zone.| Dashboard | +Follow

During My School..

5.01.2011-Masa dalam kelas pening dengan ngantuk,susah nak belajar.Campur pulak dengan nak kencing.Lepastu masa rehat ,aku beli air tebu nasi lemak,air tebu dia sedap  tapi sambal nasi lemak dia hampeh!Lepas rehat murid Tingkatan 1 diarah kan solat Zuhur,laepas solat mesti kena salam,lecehla...Lepas solat aku nak Pergi tandas tapi tak jumpa,semasa aku cari tandas aku jumpa banyak cikgu lalu sebelah aku,aku beri salam tapi dia orang tak jawab,sombong gila!Tapi ada seorang je yang jawab.Lepas tak jumpa tandas aku masuk kelas,semua kawan aku dah masuk,cikgu math pun dah ada...Ala...cikgu bagi kerja sekolah pulak...malaslah nak buat.Aku tak ada buku teks mujurlah cikgu tu baik hati,dia bagi pinjam dia punya buku.Habis waktu matematik,ialah waktu agama...aduh...ustazah tu suruh hafal banyak surah.Menyesal aku sekolah dekat situ.Pastu kita orang diarahkan pergi ke dewan untuk perhimpunan rasmi,dalam dewantu ada pengawas baca doa.Tapi dia pelat "R".Hahahaha...!nak tergelak aku...Best sekilah tu sebab perhimpunana dia sekejap je. =) Tata.....

No comments:

Post a Comment